zondag 26 mei 2013

Weekend DIY.. zelf-chips-maken en flowershop(kids)

Op het moment zit ik middenin mijn slow-weekend(klik hier om hier meer over te lezen). In het kader hiervan vandaag een weekend Do-It-Yourself.. Super slow! Ok.. ik geef toe.. meestal is het heerlijk om je gewoon op te krullen in het hoekje van de bank..(misschien zelfs nog met een fleece dekentje;)je arm uit te strekken naar de kast, op de tast een knisperende zak te vinden..en smullen maar van het kruidige-aardappelsnackje. Maar vandaag doen we slow.. dus maken we zelf chips!(uit de oven om toch een klein beetje verantwoord te zijn:)). Hierbij het recept:


zelf chips maken in de oven
smakelijk! (recept van aardappelrecepten.nl)
 
De volgende (kids)DIY is een 3D-kleur-knip-en-vouw Flowershop. Printen (liefst op stevig papier), en aan de slag!
 
dit is het idee! (deze shop heeft alleen nog wat kleur nodig)
Fijne zondag!
Suus

8 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker uit, jummie!
    De flowershop is heel erg leuk.
    Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, de vorige reactie was onder het account van mijn vriend, hihi.
    Groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm lekker! Dank voor het super vrolijke recept :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi recept :-) Dat heb ik nu nog nooit geprobeerd, zelf chips maken. Ik ga het ook eens uittesten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm heerlijk chips, dat is leuk om eens met de meiden te proberen! Kan ik ze eens verrassen als er geen chips in huis is op hun vaste 'chips-dagen'! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er ieder geval lekker uit...bedankt voor het recept, maar of ik het ga maken...misschien?
    ..en wat een heerlijk koppetje heeft jouw katje; die van mij slaapt héél vaak in mijn tas:)
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heerlijk uit, moet ik. Ook eens proberen en dat slow weekend? Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, lees ze met heel veel plezier!